Meditácia Budhistického Stĺpa pre liečenie zemetrasení

Pokyny: (odporúčaná dĺžka tejto meditácie je 15 minút)

1. Použite vlastnú techniku, aby ste sa uviedli do stavu uvoľnenia. Zhlboka sa nadýchnite žiarivého bieleho Svetla. Vydýchnite všetko, čo vám už neprospieva. Toto dýchanie ešte niekoľkokrát zopakujte. Potom vyslovte túto alebo podobnú mantru potichu alebo nahlas, podľa toho ako sa cítite byť k tomu vedení:

"Ja Som Duša
Ja Som Božské Svetlo
Ja Som Božská Vôľa
Ja Som Božská Láska
Ja Som Pevným Plánom Seba, Duše"

2. Predstavte si, ako sa vaša hviezdna čakra duše rozžiari žiarivým bielym Svetlom. Predstavte si toto Svetlo v podobe víru, ktorý sa špirálovito šíri nadol a čistí vaše energetické pole.

3. Predstavte si päťcípu hviezdu umiestnenú vysoko na oblohe, asi 14,5 kilometra nad oblasťami postihnutými zemetraseniami. Pozrite sa na túto hviezdu, ako vysoko nad vybraným miestom žiari žiarivým bielym Svetlom.

4. Teraz si predstavte Biely oheň hviezdy AN Alnilam (hviezda Al Nilam zo súhvezdia Orion) vychádzajúceho z Galaktického Centrálneho Slnka, ktorý prechádza cez všetky miesta Svetla v našej slnečnej sústave a cez päťcípu hviezdu, cez oblasti postihnuté zemetraseniami a hlboko do stredu Zeme. Predstavujte si tento stĺp ešte niekoľko minút.

5. Predstavte si špičku žiarivého víru bieleho Svetla, ktorý sa špirálovite šíri v smere hodinových ručičiek od päťcípej hviezdy, ako odstraňuje a premieňa všetky nízke vibrácie, temné entity a temné energie a vynáša ich k päťcípej hviezde na premenu. Predstavujte si tento vír točiaceho bieleho Svetla niekoľko minút. Predstavte si, ako sú postihnutí jednotlivci zachránení.. Predstavte si, ako sa región postihnutý zemetrasením uzdravuje a obnovuje a ako sa komunity čo najrýchlejšie vracajú do normálneho života.

6. Predstavte si tento Budhistický Stĺp plne prepojený so všetkými Budhistickými Stĺpmi na planéte, s planetárnou sieťou Svetla pod, nad a na povrchu planéty a s akýmkoľvek bodom Svetla podľa vedenia Vzostúpených Bytostí, ktoré sú spoločne prepojené s týmto Budhistickým Stĺpom na päťcípu hviezdu v sieti žiarivého bieleho Svetla.

7. Teraz, v mene Zdroja, v mene JA SOM Prítomnosti z večného Svetla. Vyhlasujeme a nariaďujeme, že Budhistický Stĺp v oblastiach postihnutých zemetrasením je teraz dokončený na všetkých úrovniach, ako to nariaďuje Zdroj.

Víťazstvo Svetla!

 

Vedenú meditáciu v slovenskom jazyku nájdete tu:

https://youtu.be/h3hQY-ZgX2w


Viac informácii nájdete na:

Telegram kanál: https://t.me/slovenskyportalsvetla

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rozhovor Sesterstva Ruže s Kobrom “Zatmenie Slnka v Spojených Štátoch Amerických (SŠA)”

Aktualizácia situácie v súvislosti s Udalosťou (Event) 3.12.2023

Seminár Novej Atlantídy v Sedone 04.04.2024